i should know who i am by now

Rubriken stämmer riktigt bra in på mig idag, jag fick mig plötsligt en tankeställare, vem fan är jag egentligen? Vad vill jag med mitt jävla meningslösa liv, jag förstör ändå allt det bra jag har.

Jag har haft en trevlig dag, stallet nästan hela dagen och mycket skratt nu på kvällen, det känns skönt med fred.

Vet inte hur mycket längre jag klarar av allt det här, allt som kommer tillbaka om och om igen. Det känns som vi inte är klara. Det borde vara mer. Det borde vara vi. Du är bättre än alla andra.

Jag är rädd.


Mighty Bouncer - You complete me

Bilden passade bra idag, det kanske kommer mer random skit senare.

/grassmonkey

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0