sometimes

Ibland gör hon mig så arg!
"Gör inte så, gör såhär! Sådär är det inte alls, det är såhär!"
Jag vet egentligen inte hur jag står ut... Nu är problemet att jag vill ha en kamera, men jag har inga pengar... Vi måste köpa en sadel, men hon påstår att vi inte har några pengar.
Jag ska fan spara nu och kolla igenom vad jag kan sälja! Jag vill förövrigt ha en ny telefon och ridstövlar.
Det låter väl inte så mycket? Haha
Jag orkar inte lämna in min satans kamera, jag orkar inte. Även om jag gör det, vill jag ha en annan, men som att hon fattar det.

Tack mamma, tack för att du inte förstår.

Förövrigt har det varit en mycket bra dag.
Massa kärlek på mig och min häst som har varit tillsammans 1månad idag.
/grassmonkey

image52

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag tycker du behöver en kamera. Att det finns så mycket man vill ha :O När tar det slut liksom?

2008-02-03 @ 18:09:01
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0