unwritten

Skriv mer sägs det, av dom få personer som läser. För mig kvittar det egentligen vilka som läser, jag skriver faktiskt bara för mig själv, för att få ut känslor som löper omlopp, kunna läsa själv hur jävla patetisk jag är.
Åhej jag tycker synd om mig själv, buhu. So what? Vilken jävla människa ska bry sig.
Time to face the fact. Man är ensam här i världen. Helt jävla ensam.

Jag blir iallafall rädd när jag tänker på det. Jag kommer att misslyckas ensam.


Förövrigt är jag beroende av Scrubs. Jag tror jag är lite hemlig kär i JD och eftersom mamma och Maria tycker han är ful så får jag ha honom för mig själv!
Jag håller nog på att bli lite som honom, eller jag har nästan börjat med att vrida bort huvudet för att fantisera.. Skämmande...

Idag är det iallafall alla hjärtans-dag. För mig är det en överskattad skitdag där folk ska köpa massa dyra presenter till dom som dom älskar. Jag älskar ingen, eller min häst är ett undantag, men jag tror inte rosor är så bra för hans matsmältning.
Förra året klev min mamma upp klockan 6 på morgonen och gjorde våfflor. Det gjorde hon inte iår.
Min mamma är rätt bra, fast inte när hon är arg.

Tillbaka till hjärtorna iallfall. Som sagt, jag blir nästan irreterad på allt daltade som har med dena fjantiga "högtid" att göra, eller heter det högtid? Fjanttid? Specielldag? Jaja, kalla det vad man vill, men jag har aldrig varit den personen som springer runt och visar mina känslor. Det klarar jag mig bra utan och jag klarar mig bra utan denna dag också.

Peace Out.

No one else can feel it for you

/grassmonkey

image53

Kommentarer
Postat av: Sandra

Braaa, blogga mera!! *pusha på* HEJA HEJA!!
Du skriver bra, du är snygg, du är bäst du behöver inte känna dig patetisk! Ingen andledning alls!

Och jag älskar din text om alla hjärtans dag. Sant att det är en fjant tid alltså, fyfan! Håller helt med dig!! Usch för alla hjärtans dag. Orka köpa presenter, kort helt okej - men egentligen är det också överskattat!

2008-02-14 @ 10:16:02
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Ja, vi måste fan hitta på nått snart! Typ nu helst. Saknar dig galet mycket älsklings-fru!

2008-02-14 @ 15:09:18
URL: http://jennupai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0