hos dig är jag underbar

Snälla rädda mig! Jag har suttit och knarkat Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar.
Jag tror jag förgås, sen när sjönk jag till den nivån? Måste bero på att texten är riktigt bra, det betyder faktiskt lite.

Har jobbat i snart 1 och en halv vecka och jag är redan LESS , måtte jag ha fått det tråkigaste sommarjobbet...
Tack och lov har den här veckan en dag mindre och på tal om det är mitt görande på midsommar bestämt. Ska umgås med Emma, Jessika, Martin, Martina, Jenny o.s.v det var tal om att vi skulle vara i husum, men jag vägrade.

Jag som hade tänkt komma med en världsfilosofisk inblick, men jag har tyvärr glömt vad jag har tänkt på, det gör jag alltid nu för tiden, glömmer..
Jag hade en liten fotosession med Laban idag, det var kul 8)


Och just det ja!!! DOM SKA LÄGGA NER SCRUBS!! JAG DÖR!! ;____;



/newbie

Kommentarer
Postat av: Lindada

Patrik isaksson :O:O:O:O gör ont i mig bara av att skriva hans namn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2008-06-18 @ 22:33:54
URL: http://Lindurduvet
Postat av: Saja

Varför ska de lägga ner scrubs? :@

vart jobbar du?

2008-06-28 @ 23:07:38
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0