i'm alive

Jag tror jag har använt den här rubriken förut, men det skiter jag i, för den passar så bra.

Sitter i mitt tysta hus just nu, klockan är 23.21 och jag har ingen aning om vart min familj är, jag antar att jag får ta och ringa till dom snart.. men bara snart...

Idag har vi haft spelning på sliperiet efter många om och men och tänkt , vi sög inte så hårt som jag trodde och det var kul! Trots att jag inte var taggad alls..

Nu kom min familj , tusan , det var ju lugnt och skönt...

Iallfall så blir det en spelning imorrn på torget också , klockan 12.00 typ, sedan Per-träning med Adrienne och samma sak med Bosse på söndag , maria tar nämligen herr Bo till Kramfors imorgon och jag önskar dom lycka till!

Är lite depp över mina betyg iaf , fick G i svenska, vilket är typ det SÄMSTA jag någonsin haft -.- jävla susanne om jag nu får uttrycka mig så..

men men , skitsamma , jag är för glad nu och jag vill att linda också ska vara glad.... :(


/ newbie

Kommentarer
Postat av: Lindur!

jag vill vara glad.. ska bli glad.. snart..

2008-05-30 @ 23:28:07
URL: http://Lindurwallin.blogg.se
Postat av: Saja

Svar på din fråååga:

Alltså, nej. Men vi ska ha genomgång om "respekt för de gamla". Och det klart man förstår att när de var ungdomar på sin tid hade de inte kolsvart runt ögonen ;)

2008-06-01 @ 18:08:51
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0