and now

Idag är en sån där tör dag igen, det känns riktigt skit och om det inte vore för att jag kunde hålla Oasis biljetterna i min hand, så skulle jag totalt säcka ihop, för den här dagen har kännts riktigt skit.
För än en gång dessa jävla svek, gång på gång på gång och jag undrar hur mycket till jag orkar, hur mycket jag ska tillåta mig att själv orka.
Men samtidigt, sätter jag mig in i samma situation, hade jag kanske gjort samma sak? Kanske jag kommer göra samma sak?
För jag har tröttnat på att bry mig. Bry mig om personer som ändå inte bryr sig tillbaka.
Personer som vet hur det ligger till och vet hur allt är, precis hur allt är.
Och jag är less på alla falska spel, när det ena dagen verkar underbar och andra dagen är det till att gå bakom ryggen med en massa svek.
Jag har tröttnat på det. Klarar jag mig igenom den här natten, så kommer jag klara resten också.
Men vad gör jag annars?

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Sajan

Tänk på Stockholm! Tänk 28 januari! Tänk på Oasis! Det är det som håller gnistan uppe! :*

2008-11-20 @ 11:24:50
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0