b-day girl

GRATTIS SANDRA!

Så sjukt glad att fått träffa dig din underbara människa!
Du är alltid glad och har en sån sjukt härlig personlighet som jag inte tror jag har mött någon annans stans.
Det går alltid att vända sig till dig när man har problem, du lyssnar alltid och har en otrolig övertalningsförmåga att det inte är så hemskt som man tror. Du kan alltid göra en glad och har en sådan energi.
Jag älskar alla dina impulsa idéer du har för dig och jag älskar att du är du <3

GRATTIS GRATTISGRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS



Kommentarer
Postat av: Sajaan

Men ohoohoh vad glad jag blir :DDDDDDDDDDDD

this made my day <333 you make my day <3

MÅSA forever :D glad för att det blivit måsa.. :D

2008-11-24 @ 19:29:43
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0