in the dark

Trevlig halloween alla människor.

Är det inte så jag borde börja? Och kanske sluta också?
Jag är stolt, medans alla andra är ute och superhuvuna av sig så sitter jag här och har haft en superskön lördag.
Jag har sovit, varit på stallet, ätit en jättegod middag och gått en riktigt lång promenad, tränat, duschat och bara mått gott.
Godis har jag inte heller ätit, nej det är slut på sånt, läsk och godis måste få ett slut, men det är svårt med en mamma som bjuder och bjuder, nu har jag dock gått över till frukt, mycket gott det också.

Idag när jag var ute och gick kom det ett par spöken mot mig, eller det kanske var demoner. Små demoner iallafall. Dom var helt svartklädda och vita i ansiktet.
- Hej sa dom.
- Har ni fått något godis? frågade jag.
- Ja! sa dom.
- Vad bra! sa jag.
Att barnen orkar gå runt och hur smart är det egentligen, alldeles svartklädda strök dom runt på vägen, ingen reflex ingenting, yay! Låt oss lära våra barn att gå runt mitt på vägen, svartklädda och tigga godis av främmande människor. Vilket underbar tradition alltså!....

my sunshine, my soulmate
/grassmonkey



Kommentarer
Postat av: Lovis

frukt är gott :)))!

2008-11-02 @ 11:15:47
URL: http://viewsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0