its me against the world

Hur fan kan du behandla mig såhär.
Efter allt du vet. En person jag trodde jag kunde lite på.
Men ack nej, spotta mig i ansiktet istället, gör det bara.
Jag vet att jag kan ta ut saker i förskott, men varför gör du då detta?
Att lita på dig vore som att sticka knivet i mitt hjärta flera gånger.

fan..



Och min bror, fy fan.
Jag hatar vad alkohol kan göra med folk.

Nyss kom han upp och bad att få låna datorn.
Jag sa: 5min. (Det är ändå min dator och pappas finns där nere där ingen satt)
Då svär han och slår mig, vilket jag såklart slår tillbaka, han blir ännu argare och går runt och skriker men går ner.
Kommer upp igen och svärt över att jag datorn där nere inte alls var igång.
Springer runt och svärt, säger att jag är dum i huvudet, ska ha stryk o.s.v
Jag själv försöker bara lugna ner honom, men kan fan snart inte hålla imot. Varför är han så cepe.

Nu, 5min senare kommer han upp, skamsen som en hund med svansen mellan benen och ber om ursäkt.
Kramas och visar sympati.
Vad ska jag göra. Stackarn, livet är inte alltid lätt.
Men det släppte upp mycket, nu har jag en orsak att se mig omkring med ett tungt huvud.

Får man behandla människor hur som helst?

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Sajan

du är så söt så jag får magsår!!!!!!!





dammit, för alkohol. för mkt alkohol. du borde prata med honom om alkoholen alltså! ):

2008-11-10 @ 21:16:02
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0