on top?

Hur i helvete kan du behandla mig såhär? Du vet allt nu. Men ändå, som ett jävla visset löv blåser du bort mig.
Fy fan alltså. Jag är så less på att jag alltid ska se till att sätta mig i situationer där jag blir sårad.
Jag behöver inte det. Och jag behöver inte dig. Inte om du ska behandla mig såhär.

Hur vill du ha din respons?
Jag kan inte vara arg på dig, för det är ditt liv.
Jag kan inte kräva att du ska se det som jag ser det. men jag önskar du gjorde det.
Jag önskar att allt var som det skulle kunna vara, men det kan det aldrig bli.

Jag vet vad som händer just nu. Och jag hatar det. Jag hatar det, jag hatar dig - eller gör jag det?
Fan, fan, fan.

Idag önskar jag att jag var som alla andra.
Det kommer jag inte göra imorgon.



Tack underbara lilla Sandra för att du finns<3

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Linda

vad har hänt Malin? :/ finns här om du behöver prata! <3

2008-11-11 @ 16:15:50
URL: http://lindurwallin.blogg.se/
Postat av: Sajan

Men aw. Det verkade vara bättre idag.

Bra att vi pratade :*

du är bäst <3

2008-11-12 @ 19:32:46
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0