to you

Hur fan kan folk vara så okänsliga och bara gå förbi?
Inte se hur sårad hon egentligen är? Hon vill sitt eget bästa, men för vem?
När hon inte ens kan se sig själv som hon är utan ser något grått och osynligt. Vem ska hon då göra det för?
Jag vill och jag tänker hjälpa. För jag tror inte på att "starkast överlever". Jag tror att ödmjukhet är det man klarar sig bäst på i längden.
Varför ska vi vara rädda för att be om uppmärksamhet? Det är något vi alla behöver?
Vem vill egentligen bli utsuddad och utpekad för att vilja dra åt sig uppmärksamheten?
Alla behöver vi få göra oss hörda, på vilket sätt vi än väljer, så ska ingen kunna komma och säga att det är fel! För vem bestämmer egentligen sådant? Vem kan möjligen säga att genom hela mitt liv så har jag levt det felfritt.
Inte ens chans i världen.

Så min vän, du är värd all den uppmärksamheten du behöver, du är värd allt du vill ha i världen.
För utan dig skulle jag inte stå här idag. Utan dig skulle mitt liv inte se ut som det gör.
Du gör min värld till något extra, vare sig du vill tro det eller inte.
Stå på dig - jag lämnar dig inte.

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Sajan

Du får mig att gråta med dina texter, fatta hur bra det är?

Du är sötast forever. Du är den bästa. <3

2008-11-13 @ 21:26:04
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0