today we look happy

Idag skrattar jag högt åt allt inom bloggensvärld.
Hur kan vi sprida ut så mycket hat genom bara att blogga? Istället för att skrika ut våra känslor kastar vi ut dom på bloggen i stället helvilt. Vi kan sedan se tillbaka och skratta åt det vi åstakommit.
Och vet ni vad?
Jag gillar det, jag är en sådan som älskar att sprida ut mitt hatbudskap och älskar att läsa om det. Speciellt när jag vet vad det handlar om. Falska äckliga patetiska personen som vi hatar tillsammans och bara få spotta på dom lite, utan att dom själva vet om det.
För det man inte vet, mår man inte dåligt av... eller hur?

Åh, jag går just nu som i en bergodalbana. Jag är glad och lycklig, men ändå lite depp.
Det är så mycket som händer och jag försöker hitta mitt inre som får mig att säga att det kommer bli så jävla bra. För det kommer det.

Biljetterna till Oasis är bokade nu, det blev sittplats, för ståplats var slut, men vad spelar det för roll, för vi ska ändå dit. Vi ska uppleva allt, vi kan skrika bäst vi vill, se allt och skratta oss lyckliga, för det är så mycket vi ska åstakomma. Allt, allt allt. Åh lycka!

Sedan jag som även skulle på The Killers i tyskland blev det en flopp för, 1000kr för en biljett.......... Jag bara: eh nej.....
Nog för att jag älskar dom så inerligt, men tänk så mycket annat man kan göra för dom pengarna!
Jag och Britz sticker nog bara till sthlm över en helg då istället, bara för att ännu mer leva livet.

Jag har egentligen ännu mer att skriva, men jag skonar er nu.
Det blir för långt.
Och jag är nöjd med mitt dåliga besökarantal, för jag gör detta för min skull.

JAG ÄLSKAR OSS<3

/grassmonkey



Kommentarer
Postat av: Sajan

FATTA VAD JAG LÄNGTAR

LÖV <3

2008-11-17 @ 20:58:27
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0