all i need is you

Jag är nästan duktig, understryk - nästan. Har bäddat rent i min säng och dammtorkat hela rummet, har bara inte dammsugit än, det är så jäkla tråkigt. Det är nog det värsta jag vet. Jag torkar hellre golven än står med det där jäkla åbäket till dammsugare som gör en trött, less och arg. För när jag städar, då tar jag ut all min aggrisivitet. Sist jag städade, så bröt jag av munstycket till dammsugaren, det var dock inte med våld eller med flit, jag vet inte riktigt vad som hände.

För ungefär två år sedan lurade jag Julia och Sandra m.f att vårat golv hos pappa dammsög sig själv, att vi hade som små hål i hörnen som sög åt sig allt golv, om det ändå vore sant!

Ikväll ska vi fira min plastsyster som fyller hela 20år! Svårt att tro, helt klart (;

Vi har äntligen fått påsklov nu! Efter vi slutat for jag och Britta ut och körde bil, det var jäkla kul, speciellt när hon höll på köra av vägen... höhö. Sedan spelade vi gh och jag stack hem.
Jag sa då att jag skulle äta några mackor och sedan sova ett tag, men det gick ju som det gick. Nu ska jag nog istället dammsuga så jag får det bortgjort och sedan duscha.


Kommentarer
Postat av: Saja

HAHAHAHAH skrattar för mig själv här. Ang. golvet som damsög sig själv! Fan, de var ett bra skämt!

2009-04-10 @ 22:58:29
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0