the greatest

Åhå, denna dag har varit allt som gårdagen inte var.
SUPERBRA
SOMMRIG
SOLKLAR
SÅ BRA DEN KAN BLI


Har både gått i skolan, varit på körskolan, ridit min häst, övningskört hemma OCH träffat min prins :)

På körskolan gick det väl rätt okej, lite sugit från början, men jag överlevde. Med hästen gick det också bra, trots att han var damp. Övningskörningen hemma gick SUPER, woho liksom! Och min käraste pojkvän som var söt och körde ut till mig klockan elva på kvällen bara för att han hade lovat. Han hade förövrigt stylat till sin bil, så nu hade den både ljud och sommardäck.

Det kommer bli en najsig sommar det här!

Förövrigt har jag fått min andra beställning från ellos.se idag. Ännu mer NAJS! Och det passade perfa :)

Jag har också ätit Burger King för första gången! Det var superäckligt! Fy fan :( (Förlåt Bea, men det sög!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0