well i do mind

Ajajaja satans magjävel. När man ska den ge sig?
Vet inte ens vad som är fel, det kommer bara ibland, vissa dagar ger det sig efter 10minuter och vissa dagar (som idag) så sitter det fortfarande i.
Det jag har gjort idag är att ha legat i sängen, gått på toa och nästan svimmat på vägen, och nu sitter jag här för att försöka skriva klart det jävla kadrilprogramet. Jag vill inte inte inte.
Jag ska dra täcket över huvudet och dö. Typ.

MÅSTE även jobba sen, yay.............. men det är inte förrän om två timmat, hoppas jag har fått i mig någon mat då. Sedan har vi som sagt träning ikväll, får se hur bra jag mår då.

Imorgon är det tävling i sundsvall. Så jävla opepp, ja just, det påminner mig om att jag måste betala in licensen..

Det enda positiva är nog att jag lyckades sälja min kamera igår - äntligen om jag kan säga det så!
Ska även sälja lite andra finurliga saker nu och skulle även behöva gå och panta lite burkar som ligger kvarglömda här.

Nej nu drar jag nog till sängen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0