but i'm still inlove with you

Jajamensan, jag borde egentligen inte alls sitta här och jobba utan sticka till jobbet istället, men det orkar jag inte!
Kan ta bussen en timme senare istället och passa på att vila upp min hjärna som just nu dunkar som den vill sprängas.
Det trillar inte lite sms här och nu och jag sitter och funderar på om jag verkligen är mätt, trots att jag nyss åt lunch. Men det blev en konstig en eftersom riset hade... frustit.... eh ja typ.

Lär bli lite dålig uppdatering här över helgen, ska vara med B och eftersom han ännu inte har något internet så...........
Idag blir det jobb, stallet,B.
Imorgon ska jag sooovaaaaaa sen när B kommer hem från sin tävling ska vi vara med Lindur och se på film och mysa! :)
Sedan söndag blir det stallet och ja, därefter vet jag inget mer!

Återkommer väl som sagt!

Mighty Bouncer - My one and only<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0