trött som en zebra

Japp, idag är jag trött, helt slut nästan. Fast det var jag redan igår, när vi slutade skolan och det var ju då som kvällen drog igång!

Först hämtade B mig på skolan och vi drog en vända på stan, skulle kolla efter tv och dvd till deras klubb, vi kollade även lite på mobiler (Jag önskar mig en ny i födelsedagspresent). Sedan stack vi till elgiganten och sedan On Off, sedan blev det till och handla.
Det är seriöst sjukt hur roligt det är att handla, det är mysigt och töntigt på samma gång och det roliga är när jag märker hur roligt det är när jag mina åsikter får honom att ändra sig trots att han vägrar erkänna det. Då skrattar jag gott, ond som jag är!
Sedan åkte vi till B och åt piroger till middag, samt lite mandelmassa - mums! Alltså inte samtidigt..
Därefter följde jag med när han skulle hålla träning för några barn på Rockringen, trots att det var en 1,5h träning och det var kallt som tusan så var det riktigt roligt. Barnen hade såna personligheter och var helt sjukt duktiga på att dansa!!
Jag avis att jag inte själv kan dansa, men är inget jag vill lära mig och B vill inte heller lära mig , höhö ^^
Sedan stack vi till C och T eftersom C skulle klippa B. Dom var riktigt trevliga och trots vårat konstiga samtals ämne så var dom väldigt lätt att umgås med. Förövrigt blev klippningen väldigt bra!
När vi äntigen var klara åkte vi hem till B och sov, eller först skulle B äta lite mer, men jag låg helt däckad på soffan och ville inte röra mig. Det är jobbigt att hålla igång när man är trött redan vid halv fyra och inte får sova förrän vid elva.

Nu ska jag iallafall försöka jobba vidare, vilket betyder att jag ska gå runt och leta efter ett jobb att göra.. Helst vill jag sova, men det blir väl vid tre i natt!
Ska till B efter jobbet, han har bjudit in sina föräldrar på middag så vi ska laga kyckling, wook och nudlar! Det är nog det godaste som finns! (Trots att B hotar att krydda maten med kanel..)
Sedan ska han på maran vid 9 och då drar jag till pappa innan jag ska sticka till Britz efter hon slutat jobba och mobba lite på henne. Det kommer bli jäkla najs känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0