förbannat

Ibland är ju livet allt för härligt.

Gick ju som sagt ner till körskolan i ÖSREGNET (märkte förövrigt att mina skor tar in vatten) och när jag väl kom fram till körskolan så fanns det en lapp där det kort och gott stod: Vi har stängt Fredagen den 10/7!

Jag funderade då allvarligt talat på att sparka in dörren och sedan gråta, men skulle nog inte få komma tillbaka då och kan inte få något körkort(?), så jag lät bli och fortsatte att promenera i regnet upp till pappa. Där strejkade jag genom att ligga i sängen och läsa en tidning tills Björn ringde. Han skulle komma och hämta mig.. för typ... 1,5h sen, men han har fortfarande inte visat sig.

Men det gör inte så mycket, då slipper jag mina dyblöta byxor.... fast jag är å andra sidan döhungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0