late update

Ja, jag har ju inte riktigt skrivit på några dagar nu, men har latat mig, eller var isolerad. Det beror på hur man ser på det.

Klassfesten i lördags var riktigt jävla ös, så jäkla kul och jag älskar hela min kära klass, varenda en! Så sjukt underbara är ni allihopa!

På söndagen vaknade jag upp och var som vanligt inte bakis (skönt) och for sedan ut med Björn och hans familj till deras stuga. Satt i solen hela dagen och läste tidningar, sedan åkte vi förbi Bosse mannen på vägen hem.

Även på måndagen åkte vi till stugan i Kornsjö, denna dag fick jag iaf hjälpa till lite mer, måla och hålla i plankor medans dom brädslog och jag lyckades även framstå som smart!
Efter det åkte vi till betet och jag tvingade min allergiska pojkvän att testa rida min häst. Dom var så söta så! Och det gick faktiskt rätt bra och Björn ville testa fler gånger - haha! Sedan red jag ut med Rebecka, och hon sov även över här - naaajs :)

Nu idag så har vi varit ute på betet nästan hela eftermiddagen och fotat med Pennan, förhoppningsvis blev det najsiga bilder!

Nu ska jag dra mig till att rensa lite bilder.
Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0