my story

Idag känner jag för att ta upp tre saker som jag faktiskt irriterar mig på.

1. Vädret.
Idag har det såklart varit jättefint väder och vi bestämde att vi skulle åka och bada. Nu är det så att det är dags för mig att sluta och hur ser himlen ut nu? Grå, mulen och trist. NEJ FY FAN.
Dessutom är imorgon min sista dag innan semestern. Hur ser vädret ut för nästa vecka? Jo regn och mulet och 16+ grader. Vet ni hur arg jag är? Jag ska minsann sova hela första veckan på semester.. och sen kanske aldrig mer vakna upp.

2. Arbetstider.
Åååh vad jag blir less på alla som gnäller över deras arbetstider. Dom jobbar kanske, hmm.. 4h(?) per dag och tycker "såå" synd om sig själv. - Hej jag jobbar 8h per dag, (plus övertid ibland) GIVE UP! Det är då fan inte synd om er..

3. Michael Jackson
Ja, att jag nämnde honom i bloggen, men hans död tycker jag är riktigt tragisk. Dessutom när han skulle visas upp på Neverland. Han ville inte själv visas upp efter hans död! Tack och lov så blir det inte av, men ändå! Tänk på allt som skrivs och läggs ut om honom nu, testamente, privata bilder, ALLT! Låt mannen vila i frid för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0