sommartider hej.. hej?

Fan vad less jag är på regnet just nu! Det kan ju verkligen... dra till.. kanada eller något...

Gårkvällen spenderade med Emma, Martin och Björn. Emma färgade mitt hår (det skulle bli blont.. det är.. ljusbrunt?) sedan åkte vi och hämtade mitt Xbox hos pappa och spelade GH i nån timme innan Björn körde hem dom.

Idag har jag sovit, spelat lite GH och nu faktiskt varit och tränat med hästen på ridskolan och det gick riktigt, riktigt bra :)
Ska nu ut och övningsköra med mamma, bara äta lite först.. Känns som jag kört för lite nu på slutet, måste plugga teori imorgon också.
Vi ska dessutom åka till Umeå imorgon och gå på stan och se på bio med Emma och Martin, Ice Age 3D ska det blir och väldigt najs :)

Dö regn - dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0