what should i say

Jag är less, arg, glad och förbannad, allt på samma gång.

Åkte iväg till s-vall idag för att Maria skulle tävla Bo. Mådde dåligt redan i morse men tänkte att det skulle gå över.
Det gjorde det fan inte. När vi fick veta att det var så lång tid innan hennes nästa klass skulle starta (1,5h!) åkte vi till Max i Birsta och käka och då mådde jag riktigt piss... Tack och lov var pappa på väg hem från sthlm och passerad precis s-vall så jag stack ifrån allt och åkte hem. Mådde så jävla illa, eller snarare MÅR så jävla illa.

Ska ta en tablett nu och sedan gå och lägga mig.

Kul att dom inte fixar till när bokstäver flyger ut på dressyrbanan och att dom har pauser hela tiden.

Jag hatar dressyr. Nej.. jag hatar sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0