with the wind

En snabb bloggning får det blir!

Var ute och lekte rövare med Julia, Britta och Josef igår, haha riktigt najs och jag är fett avis på Josefs bil!!!!!! Men jag skulle få provköra den sen! :) BMW 318! Ge mig!
Kul att alla dampade för att jag har börjat snacka bil... Vet inte riktigt vad det beror på..


Fulaste citatet:
Var nere vid Hemköp-parkeringen brevid Max och vi ska stanna för jag ska snacka med Sandra. Jag sitter fram brevid Josef och Julia och Britta bak.
Britta: Veva ner rutan och säg att det är din nya pojkvän!
Jag: ALDRIG I LIVET!
Josef: Va fan!?!?

Idag så har jag varit och hoppat hästen, gick riktigt riktigt bra och är grymt taggad inför helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0