go!

Yes, sitter på skolan och håller på med multimedian, jag är faktiskt väldigt klar! Förutom en att jag måste göra ett dvd omslag och att jag inte fått tag i någon video, MEN DET LÖSER SIG! Mahaha! Är förövrigt väldigt nöjd!
Gick inte till skolan förrän efter lunch idag, tror jag hade något nackspärr, låsnings liknande för jag det gjorde ont så fort jag vred på huvudet. Det började redan göra ont igår, så Björn fick massera lite, han sa att det var någon knut där typ.. myysigt....

Helgen har varit VÄLDIGT najs!
I fredags var jag med Britta och Björn, vi såg på film , men Britta kom inte förrän typ assent så vi såg bara typ en halv film? Vi började se seven pounds, men ingen av oss fattade något så vi bytte till Björn Gustafsson - Ett livsverk.
Den funkar alltid! Trots att jag kan typ alla repliker, men vi såg bara halva för sen var alla tre så trötta , så Britta gick hem och jag och Björn somna ungefär.... direkt!

Lördagen blev ös för fulla muggar! Sov först till typ 11, sedan blev det frukost och lite datorflinkande innan jag åkte till mamma och Björn stack hem en sväng, vid 5 halv sex hämtade han upp mig igen och vi åt middag hos pappa, sedan stack jag, Björn, Emma och Martin på ukm för att se Linda spela. Det gick segt och trots att dom var i början så tog det ett tag innan det var deras tur. Dom var helt klart bäst av dom banden vi såg iallafall och strax efter 8 stack vi till pappa igen och började grunda.
Britta, Momme och Robin dök upp vid halv 10 ungefär och tyvärr kommer jag inte ihåg när vi gick ner till liquid, det var dock väldigt lite folk, men vi hade jävligt roligt iallafall! Emma fick ju dock stanna hemma då hon inte har fyllt 18 än...
Vid 2 började vi bege oss mot max och mötte upp Emma och vid halv 4 tog hon, jag och Britta en taxi upp till skogsgatan, grabbarna grus valde att gå och dom jäklarna hann upp före oss!
Det blev till att sova direkt när vi kom hem, alla sov över hos mig,  haha, typ 2pers på soffan, några på marcus rum och även Maria hade valt att sova på soffan. Men det var najs iallafall! Kvällen blev jävligt lyckad och jag tackar alla för det!

Per träning blev det på söndagen och det gick faktiskt riktigt bra! (och nej jag var inte ett dugg bakis!)
Umgick med Björn på kvällen, vi for och handlande och åt kanelbullar med mjölk. Det var MUMS!


Yes nu skriver jag ut namnen iaf orkar inte hålla på att fjanta på, alla skriver bara bokstäver nu för tiden... Jag blev less. Mahahaha!






Baby - you are the greatest!



Kommentarer
Postat av: E

haha ni gick ner typ vid tjugo i tolv ;)

2009-03-16 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0