it feels damn good

Ja nu börjar jag äntligen få bukt på detta med dom pengarna som mystiskt försvinner från mitt kort!
Idag mejlade jag halebop och jag fick svar av dom att celldorado.com har tagit pengar från mig! DOM JÄVLARNA!!
Har aldrig hört talas om dom förut och har absolut inte beställt någonting därifrån, men nu är det slut på det iaf!
Så himla arg jag har varit, på jamba och halebop. Men dom är vana och dom har nog förtjänat det också!
Halebop som man inte ens kan ringa till utan måste skicka mejl! Men dom var snabba på att svara iaf!

Så där, nu ska jag väl ta tag i det jag skulle göra idag, städa, duscha och baka :)
Konstigt att göra det på sin födelsedag kanske, men det är det som har varit planerat.
Ikväll ska jag äta middag med B och mamma, det blir kyckling från domsjö stjärna, så himla god mat där, ni borde testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0