a lot

Ja nu har det hänt mycket sen jag skrev sist. Orkar egentligen inte dra någon resumé...

I helgen har jag umgåtts med Björn och varit ute nästan hela tiden. På fredagen åkte vi till deras stuga i Vik och på lördagen och söndagen så höll vi på lite med hans bil. Gick även en promenad in till stan. Eller han cykla och jag gick.
Jag har även lagat min cykel nu så den ska snart bli insläpad till stan.
På lördagen umgick jag även med Linda, Sandra, Julia, Britta, Emma och Josef. Vi såg film och tjocka oss. "Bring it on" är verkligen en helt UNDERBAR film........ 8)

Sedan verkar det som att Björn har spöken i sin lägenhet. Seriöst jag ljuger inte.
Två gånger har jag hört klar och tydlig julmusik spelats någonstan i lägenheten efter han gått till jobbet. Jag har först trott att det varit grannarna, men idag när han klev upp vid 10 över 5 hörde vi det båda två. Julmusik åter igen.
Det varar bara några sekunder, men det är för klart ljud för att kunna vara hos grannen. Det låter som det kommer från köket.
Fattar ni hur läskigt det är!?
Hoppas det är snälla spöken iaf, just eftersom dom spelar julmusik kanske det är julspöken?

Idag har jag kört en lektion på körskolan också, hade parkeringsträning. Det gick faktiskt riktigt riktigt bra! :)
Har nästa lektion på onsdag :)

Ska nu dra mig till historiaboken igen. Andra världskriget är ju iaf LITE intressant.
Har även plugg-godis. Jordgubbar och smält choklad. Sug på den ni!

Snart kommer väl även älsklingen hem, jag sitter nämligen ensam i hans spöklägenhet!

Ha så trevligt alla.


Kommentarer
Postat av: Sandra

myslördag vi hade, fettomyskvällar med töntiga filmer behövs mera! :D



läääskigt med julspöken :O



HATA HISTORIA! fyfan vad skönt att vi slipper Lars nästa år! Då är Lars historia och vi behöver inte ens läsa om honom! MOHAHA

2009-05-05 @ 00:18:49
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0