dancing in the moonlight

Vet ni hur äckligt trött jag är?
Jag har inte varit vaken så här länge på typ flera månader nästan, eller jo förra helgen då jag låg på sjukhus, men det är inte riktigt samma sak!
Bara för att min pojkvän åker från staden i fyra dagar drar jag genast igång och leker rövare.

Detta har gjort idag;

* Tatuerat mig (min pappa kommer göra mig arvlös)
* Gått på örnexpo
* Letar upp Keeken i Österbillsjö med Britta
* Lekt tjuv och polis
*Sett film
*Suttit uppe alldeles för länge


Så kan det gå alltså!

Ska snart lägga ut en bild på tatueringen, så fort jag får chansen. Min pappa vet inte om det än, men han kommer flyga i taket, speciellt eftersom jag skrev ut det på facebook... måste nog ta bort det ändå, börjar bli nervös!


Kommentarer
Postat av: Sandra

också varit uppe länge :O

2009-05-24 @ 19:38:47
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0