delade åsikter

Hemma från stockholm nu. Blev upphämtad av min pojke vid bussen och jag fick en riktigt chock. Han hade världens fulaste frisyr....
Dom hade testan lite olika som dom ska ha på SM nästa helg då han visst ska spela nörd.
Jag skämdes nästan.
Vi åkte hem till hans föräldrar för att han skulle kunna fixa lite och sedan handlade vi (det var inte det roligaste när man går på kryckor, mer om det senare).
Sedan hem till min far, kollade lite halvt på tv och jag ville mest sova, satt vid datorn en stund medans han duschade, sedan vågade även jag mig in i duschen trots att jag var livrädd för att jag skulle halka.. Men jag överlevde!
Sedan myste vi lite och såg på twilight, dock somnade jag i samma stund som lampan släktes. Men det är fan då bra skönt att vara hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0