no crazy faces

Igår såg jag verkligen världs coolast unge.
Jag och Björn hade varit hos hans faster. En av hans kusiner fyllde år.
När vi då skulle hem cyklade en liten tjej på en rosa cykel, kanske i 4-5år ålder. Hon vinglade först runt lite, så Björn körde riktigt långsamt, när tjejen sedan fick syn på cykel vände hon och trampade på i världens ilfart. När hon sedan kom till några gupp hoppade hon med cykeln, hela två gånger. Precis som ett proffs. Sedan körde hon på gruset och gjorde en snygg bromssträcka, vände sig om och kollade in spåret och tittade sedan på oss i bilen.
Vi satt nästan bara och gapade och glodde på henne. Haha snacka om ägda.



Denna dag har flytit på. Nästan iaf.
Skola, körskola och sedan stallet.

Fatta hur mycket jag dampade sönder idag när jag körde. På körskolan gick det riktigt BAJS. Jag suger alltid när jag kör där.
När jag sedan fick köra ifrån stan, mitt i rusningstrafiken och allt, gick det asbra. Trånga gator, mycket bilar. Inget rullande bakåt, inga kärringstop, inga olyckor, inga dumma saker. Hur mycket damp får man inte då?
Mitt körkort är längre bort än i Kina nu. Det är nog på månen. Jag kommer aldrig lyckas.

Imorgon blir det skola, körskola, brux och sedan älsklingen och en massa plugg.

Jag bjuder på en av dom fulaste bilderna som exiterar på min älskade häst.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillar bilden X))

2009-05-07 @ 07:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0