not even a little bit

Vill ni veta en sak?
Jag är så jävla less på allt och alla just nu. Precis denna minut, denna sekund.
Jag är less på alla som hela tiden tycker synd om sig själv, jag är less på alla det går bra för. Jag är less på alla som lever sitt jävla liv.

Jag borde själv tagga ner, men det har jag inte tid med. Att leva i en ständig ångest för att jag inte hinner med allt.
Men det gör inget, för jag är nöjd. Och jag är less på alla som klagar, därför klagar jag själv. Då blir ju allt mycket enklare och mer rättvist.

Jag vill bara få en spark i baken och sätta igång, för så här fungerar det inte.
Men hur ska jag få det att fungera när allt bara krackelerar.
Det är så mycket jag ser fram imot, men just í denna minut ser jag ingenting.



fuck it.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mig älskar dig :)

2009-05-11 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0