this is a good day

Jag är äckligt trött, sliskigt hungrig och har ingen motivation till att skriva klart tala och presentera som jag ska redovisa imorgon. Men har inte mycket kvar nu så det känns ändå lugnt.

Imorgon har jag körlektion igen, var ett tag sen nu, tror att körkortet inte längre är så långt bort, gick jättebra att köra både igår och idag. Lite mer parkeringsträning hoppas jag det dock blir imorgon..

Glömde ju berätta att jag har en extremt söt pojkvän. När han kom hem från sm fick jag blommor av honom, rosor och allt. Det roliga var att dom var i plast! Men vaddå då håller dom iaf :)

Nu kanske jag borde gå och laga mig middag och sedan sätta mig med talet.
Klev upp fem imorse och sov sedan en stund mellan halv två och fyra innan jag åkte ut och var med på en lektion för utbildningens skull.

Det skulle dock vara najs att sova nu också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0