yesterday

Det blev en lång kväll igår..

Vi började iaf med förfest hos min far och det var en väldigt rolig syn då nästan alla satt och spelade need for speed, haha!
Sedan drog vi ner till liquid vid tolv ungefär. Där var det helt dött så efter ca 20min stack vi till framnäs där det defenitivt var mycket mer folk. Vi satt och snackade där i säkert nån timme innan vi drog på efterfrest lääääängst upp i sörliden.
Där blev det inte mycket mer livat utan vissa ville sova så jag och Britz skulle först slagga där, men sedan fick vi nys om en annan fest så vi stack dit.
Vi var först väldigt pigga på vägen dit, men när vi väl var framme var vi aströtta och det var bara 3pers kvar där höhö, så vi satt och snackade tills klockan blev halv fem och då började vi dra oss hemåt, vilket var långt och helvete för vi var nästan borta i järved....

Sedan blev det till att sova sex timmar och sedan upp till stallet och vara speaker...

Ska nu ta och sova lite och sedan kommer äntligen min älskling hem så jag ska pussa sönder honom :)

Tack för igår folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0