weekend

Nu är helgen över och jag är egentligen på väg ut till stallet.

I fredags var jag ute på stallet och hjälpta till att skrämma barn, haha det är sjukt att man betalar för att bli skrämmd jag skulle iaf aldrig vågra gå spökrundan!

Igår var jag, Björn, mamma och Anders ner till Birsta och gick runt där en hel dag, jag köpte mjukisbyxor, trosor, örhängen, godis och ridbyxor!
Sedan var vi även och tittade på två bilar.
En som jag verkligen vill ha och det var verkligen nära att jag skulle ta med mig hem, men just nu har det bara blivit en jävla massa skit med allt och har bestämt mig för att imprincip inte köpa någon jävla bil alls.. Men mer om det senare..

Idag ska jag ut till stallet och rida min älskade häst, tänkte ge mig på att hoppa honom lite!


Kommentarer
Postat av: Sajan

hahha men du ville ju gå spökrundan ;)



Jasså, vad tråkigt med bilen :(

2009-11-01 @ 16:19:42
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0