wery wery tierd

Sjuukt trött är jag nu, kom hem från stallet typ kvart över TOLV! O.o
Men men, vet inte ens vad jag ska blogga om, kändes bara som att det var längesen jag skrev.. Inte har jag några bilder att bjuda på eller nått men men.

Björn är och tävlar i helgen så jag får vara barnvakt och Pärlan heeeeeela helgen! (Bilen..) Älskar faktiskt den bilen, inte för att den är snabb eller något, men så jävla skön och köra!)

Nu ska jag nog gå och lägga mig.. Eller kolla igen facebook för 700gg..

(OCH NEJ SANDRA, JAG TÄNKER ALDRIG ERKÄNNA ATT JAG KÖPTE BOBBY'S HÅRBALSAM FÖR ATT KISSIE OCH BLONDINBELLA ÄR MINA IDOLER!!!!)





Kommentarer
Postat av: Sajan

HAHAHA joo.... :DD

2009-11-15 @ 16:44:05
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0