hero of war

Det är inte lika kul att blogga längre. Eller det är egentligen inte tråkigt, men jag har verkligen ingenting att skriva om, har inga bilder att lägga upp, eller djupare tankar att komma med.

Det kan ha med att göra att jag har blivit mer försiktigt om vad som jag skriver om på internet, för det är så lätt att det misstolkas, eller att fel personer läser. För när jag väl öppnar upp mig och skriver vad allt handlar om, vill jag inte höra någonting om det i det verkliga livet.
Det är okej här, för jag sitter själv och gömmer mig bakom dataskrämen.

Det sjuka är att jag är mindre sårbar i det verkliga livet än vad jag är här.


Men jag lovar att snart kommer det pysa över. Då jag har fått nog och bara kastar ut all skit som jag har.


Här har ni en ful bil bara för att jag är så sneeeel..


Kommentarer
Postat av: Sajan

Såg ut som om du hade klippt dig ;o

2009-10-14 @ 20:18:45
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Gossip Girl - Skvaller om Sveriges största bloggar!

sluta inte blogga :O!!

2009-10-16 @ 18:22:22
URL: http://hotgossips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0