lasyy

Lat lat lat, känner mig så jävla lat.
Har haft hela kvällen på mig att göra engelskan och har fortfarande inte kommit mig för.. Men Bia sa ju att vi mest skulle prata imorgon och det är jag glad för. Snacka är det lättaste tycker jag, sen när vi kommer till stavningen får jag halv panik för att jag vill göra det perfekt och inte ha en massa stavfel. Kan höra det rätta svaret i huvdet, men att få ner det på pappret är en helt annan sak. Aja, det blir nog bättre när man kommit igång lite mer!

Jag har dock bakat Chocklat Chip Cookies idag, moahaha dom blev typ asfeta, har inte smakat än, men men..

Ikväll har jag tittat klart på Americas Next Top Model 12, alltså den som går på TV, har sett alla avsnitt nu på Youtube och jag kan säga att jag tyckte dom var helt dumma i huvudet den här säsongen!
(Ni som tittar och inte vill veta detaljer bör inte läsa resten!!!)
London och Fo som var/är mina favoriter, gick tyvärr inte så långt som jag hoppades, och London åkte dessutom typ ut för att hon hade gått upp i vikt! - Jävla industri det där...
Sedan hur den där jäkla Allison kan komma tvåa, det är ett jävla mysterium....... Usch vad besviken jag blir, tyckte först att det verkade som bland det roligaste gängen hitentills, men nej blä.
Tänker dock inte säga vem vinnaren är :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0