todays is the day

Huvva, aströg dag, kommer inte på något riktigt att göra och det känns som att man har en massa att göra.
Vi sitter iofs och jobbar med UF-företagen, men det känns som jag inte bidrar med något.. samtidigt som jag vet att jag faktiskt gör det... Jag är ju den som snackar... om ni förstår vad jag menar.
Känner typ för att designa bloggen igen... så lite har jag att göra..

Sitter mest nu och lyssnar på musik på spotify, men hittar inget riktigt jag vill lyssna på heller.. Borde dessutom sortera låtarna lite.. men orkar inte det heller haha.

Så mycket jag borde göra, ta tag i projektarbetet, ta tag i rörlig bild uppgiften, mulitmedian.. allt.
Suck blä usch.

Inte gårt det att redigera bilderna på dom här datorerna heller för det blir helt fucked up med färgerna..


Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0