never felt so alive

För det första måste jag tacka för alla kommentarer, dom värmer ända in i hjärtat och jag är så glad att jag vet att ni finns där :)
Efter allt som hände igår, har jag aldrig känt mig så levande!

Denna dag har varit så jävla underbar, trots att jag var trött som satan imorse så tog jag mig igenom allt och det känns jävligt bra!
Solen har lyst hela dagen och det kändes verkligen som en nystart!

Gick hem till Britta efter skolan, vi våldgästade en massa människor innan vi åt middag på UH och Emma och Martin kom och fikade med oss, sedan blev det till att jag umgicks med dom och vi våldgästade Patrik.
Avslutade kvällen där och kom hem för ett tag sen, och ska nu skriva hela mitt svenska tal!

LIVE LIFE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0