SVENSKA

OM DET FINNS NÅGON VÄNLIG SJÄL DÄR UTE SOM FÖRSTÅR VAD I HELVETE DET ÄR VI SKA GÖRA PÅ SVENSKA NATIONELLA SÅ FÅR NI GÄRNA HÖRA AV ER!

Är det bara jag som är frustrerad över att det inte står klart och tydligt vad vi ska göra?
Det är ju som vanligt bara en massa smet som Susanne har skrivit ihop, för i verkligheten inte har något som helst sammanhang, och varför, VARFÖR ska vi ha med en text/bild hur häftet?

Och vad i helvete ska man få det "andra" verket i från??!?!?!?

DÖ SVENSKA DÖ


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har redan haft svenska nationella. Välj ett ämne bara och sedan en bild från häftet och en annan från internet eller nåt, som passar till ämnet. Eller ja, typ en dikt ett nåt. Jag hade om "äkta romantik och utnötta kilchéer i filmer". Så jag valde bilden på Casablanca, för att jag tyckte det representerade temat, samt en bild ur filmen The Notebook som jag tog från internet. Det passade bra eftersom jag pratade en del om den filmen. Men du behöver ju inte prata så mycket om bilderna/texterna om du inte vill, de ska ju mest vara som ett litet komplement till själva talet.



Haha, vi har också Susanne i svenska... Hon är lite flummig på nåt sätt ;)

2010-04-08 @ 17:02:28
URL: http://jennupai.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, det är bara att ta med dina grejjer och komma hit så ska du se att emma kan hjälpa dig ;)

2010-04-09 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0