days are still

Seg seg SEG uppdatering.
Har verkligen ingenting att komma med, men kan faktiskt säga att idag är sista dagen på min semester.
Imorgon börjar jobbet igen, jobbet utan skollov, studiedagar och allt som man har haft för att få lite extra ledighet medans man gick i skolan.

Ikväll ska jag sova tidigt och imorgon kör man in i rutinerna igen.
Ska även hinna träffa Emma imorgon :)

Igår var jag med Sajan, vi såg lite filmklipp men även 101 dalmatiner, den otecknade haha, så jäkla kul!




Måste ta tag i den här bloggen också, så Britta, om du läser den här kan du ju höra av dig! ;)

egoooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nörd xD men kan väll ta i tu med den när jag ha ork :D

2010-08-18 @ 03:09:29
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0