awsome if awesome

Till att börja med... Varför laggar facebook hela tiden?

Men sedan, HELVETE vilken dag...
Jag började med att kliva upp runt halv 5 tiden, Britta och Julia hämtade upp mig vid 20 över 5 och vi stack iväg mot Sundsvall.
Kom vi långt? - NEJ!
Vi kom till Bjästa, sedan fick vi vända om eftersom värmen till rutan på biljäveln inte fungerade så vi satt med en jävla iskaka på hela rutan och skrapade med naglar och böker och allt vi kom åt med, vilket inte gav ett skit..

Vi åkte tillbaka till kära Ö-vik och Britta surade och skrek och hade sig medans Julia satt och surade om att vi visst skulle åka, jag brydde mig inte.
Vi började packa om till en annan bil, men då visar det sig att när bilen står still funkar tydligen värmen på bilen?
Så vi låter den tina upp lite, men åker sedan iväg i det iaf, och nu är klockan alltså SJU och vi ska egentligen vara framme i Sundsvall....

Vi åkte alltså iväg igen och den här gången fick jag köra, så tillsammans med en isskrapa som bästa vän tog vi oss ner till Sundsvall trots en paus i Ullånger för att tina upp rutan..

Byggde upp montern snabbt och den blev faktiskt riktigt najs för att vara planerad på en dag.

Sedan vid prisutdelningen VANN vi bästa webbdesign och kom TREA i bästa design så vi var FETT STOLTA :D

Äntligen fick vi visa att vi också kan :)
1300kr till företaget + nominering till SM sitter INTE fel :)

http://www.park.se/awsome




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni kommer vidare till SM! Fyfan vad kul , ni förtjänade det verkligen! Visa dem nu ;)

2010-02-24 @ 01:52:39
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0