Sjukaste drömmen någonsin

Nu har jag skapat en ny kategori som heter "Sjuka drömmar"
Jag drömmer nästan alltid helsjuka drömma och då menar jag verkligen sjuka.
Dessutom så har jag drömmar varje natt och kommer faktiskt ihåg dom ganska bra.

Här kommer nattens dröm, och den här är faktiskt nog den sjukaste jag haft någonsin!
(Varnar känsliga läsare, det är lite äckligt haha)

Inatt drömde jag om att Björn var gravid och han födde faktiskt en dotter (riktigt äcklig förlossning kan jag säga haha), det stora problemet var att han inte födde på ett sjukhus så vi visst inte vad vi skulle göra med navelsträngen, för vi hade klippt av den och visste inte om vi skulle stoppa tillbaka den eller vad vi skulle göra med den, haha så sjukt äckligt.
Sedan åkte vi på semester med bebisen och typ den höll på drunkna i lere och en massa.

Aja den var helt sjuk iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0