if everyone shared and swallowed their pride

Ursch, vet ni hur dåligt jag mår just nu, fatta vilken ångest jag får för ALLT helt plötsligt!
Och seriöst! Jag orkar inte må mer dåligt, jag orkar inte gråta mer, jag orkar inte ens tänka längre.
Fast samtidigt är det skönt att bara få det ur sig ibland, och då har jag lärt mig att blogga är det bästa sättet.
Synd för er!

Vet ni, som vanligt har jag filosoferat för mycket och jag har nu lyckats dra ur mig dom knepiga frågorna som jag absolut inte vill ha svar på. Sånt som jag egentligen redan vet svaret på, men vill höra det ändå, trots att det gör ont.
Jag har även kommit på att jag hatar att radera människor ur mitt liv och jag hatar att bli raderad själv.
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli tillsammans med honom igen, aldrig! Men samtidigt kan jag inte se honom med någon annan. Och inte så här fort, han har ju gått vidare redan. Men han har ju ingen orsak till att sörja, det var ju han själv som bestämde att det skulle ta slut. Det ska jag också göra nästa gång, jag ska dumpa, för nog fan verkar det vara enklare, man verkar ju inte ens behöva ha känslor, man behöver ju bara gömma sig ett tag och undvika personen som man sårat om det blir för påträngade, såra den lite till genom att stänga den helt ute.
Jag hatar att inte veta nånting, att vara helt utstängd!
Och jag hatar att se att han har så lätt att gå vidare, han valde trots allt mig, han visst vad han gav sig in på, han kunde väl för fan valt någon närmare innan. Jag önskar jag aldrig hade träffat honom, samtidigt som jag inte ångrar att jag gjorde det.
Och jag hatar över att det inte går över.
Kanske jag tänker för mycket på det? Kanske har jag kärat ner mig i kärleken?
Samtidigt vill jag inte ens tänka tanken att ha någon annan än.
Jag är rädd för att folk har rätt med den här cepe cirkeln, vad tror jag egentligen? Att första kärlek ska hålla tills man dör? Nej det tror jag inte, men jag önskar att han inte skulle vara så jävla självömkande.

Nej ursch, nu har jag surat till mig själv, men det kanske bara är bra.
Nu ska jag sova med min nya kamera som huvudkudde!

My heart has started to separate

/grassmonkey

image30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0