illailla

Ja, som ni kanske ser har jag väldigt livlig fantasi idag och jag har egentligen ingen aning om varför jag bloggar.
Jag blev inspirerad att blogga efter jag läst Mattes blogg (som Adde tipsade mig om), men alla den inspirationen försvann ut genom dörren med katten.
Så nu sitter jag och ska blogga om ingenting. Lyckat!
Idag har jag iallafall fått skrutta runt på Hertisan, vilket var hur skoj som helst, speciellt när syster kom och gnällde lite.
Gräddvispen gick kanon på lektionen, inte från början, men jag förlåter henne för det eftersom hon var asduktigt under själva hoppningen :)
I helgen ska jag och systeryster rida Junioren, (I-type) fett coolt ju :D

Nej dags att plugga, cepe skola som aldrig tar slut ._.

SAKNAR ÄLSKLING <3
ps. Tack för överskriften^^ds.
 
/grassmonkey

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0