let'stwist

Idag var en riktigt sär dag.
Jag är egentligen sjuk, men bara för att det är ridning på kvällen måste jag stå ut.
På sista timmen skolkade jag och Emelie och satt och spelade istället.
Det bästa var när vi lurade alla lärare:)
Midde: Emelie! Vart har du varit.
Emelie: Jag har suttit och målat med Malin.
Malin: Där borta *pekar*
Midde: Jaha. Då tror jag på dig!
Senare...
Midde: Vad ritade du då?
Emelie: Vad jag ritade? Ja lite allt möjligt.
Malin: Hon ritade på skorna!
Midde: Vad fint!

Sergey: Malin. Vart var du?
Malin: På bilden och ritade med Emelie!
Sergey: Jaha!

Sedan var jag och Lisa jättebusiga när jag åkte hem och körde henne HELA vägen till stan - utan hjälm - wow!
Var hos pappa en stund , skulle åka och köra Maria till stallet. När jag kommer upp till Järven står hon där och säger: Jag har ingen hjälm med mig.
Tack syster - jag missade sånglektionen för din skull! TACK !
Körde ut till stallet själv senare.
Jag hatar att köra moppe i duggregn , jag hatar pensionärer med hundar, jag hatar gamla människor med fula tygväskor som dom släpar runt på, jag hatar att dom aldrig kan fixa till vägen (!!!), jag hatar att det blir imma i hjälmen när man sjunger och har jättekul.
Jag älskar att min moppe går snabbt och jag ÄLSKAR gruppen KENT <3 Tack för riktigt Svensk musik!

/grassmonkey

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0