steel dragon

Tusan vad längesen det var jag bloggade , jag får juh nästan skämmas.
En snabb genom gång av veckan kanske?

Måndag: Hände absolut inget intressant.

Tisdag: Wazoo gick toppen på lektionen, trots att han inte ville rygga eller kunde göra bakdelsvändningar så galopperade han lugnt för första gången , jag är helt såld i hästen.

Onsdag: Fick sluta tidigare - plus att vi slapp engelska provet. Följde med Eva när hon skulle gå med Adrienne till kliniken och hoppades på att hon skulle vara fri från hältan, det var hon inte och det var riktigt jobbigt när dom skulle bedöva henne eftersom hon blev helt galen och stegrade och fjantade på.
Vi hoppade på tävlingsgruppen och skritthoppade 110cm med Kiamba, vilket jag var jättestolt över henne, eftersom hon gick bajs från början.

Torsdag: Leeeedig daag , for ut till Jessika och Vikar och vi körde Vikar en sväng , mys!

Fredag: Firade min kusin Wilma som fyllde 9år , samt skrittade ut på Addis.
Såg på Saw II syster , måste säga att ettan är bättre x)

Lördag: Dressyrtränade Kiamba för Carina Berglund , det gick inte så värst bra, hon kändes finare när jag fick rida henne själv, det blev lite för mycket överilande när jag tränade.
Gick även i 10min med en vild Bo<3
"Grillade" på kvällen med Emma och Jenny, vi fick inte upp någon eld , utan åkte hem till mig och tittade på filmen Rock Star istället, jag är kär i filmen ^^

Söndag: Hopptränade Ompan för Rebecka ville inte , det var superkul och gick jättebra :)
Hoppade bana på 85cm iaf, andra gången jag red hästen och jag är den första som fått hoppa henne, förutom Rebecka då ;)

Ompan fick förövrigt vara med på slutbilden :)

Andreas<3



/grassmonkey

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0