opens up for nobody

Tänk att jag bloggar idag, igen! Det är ju som jag säger, jag mår bättre av det, konstigt nog.
Och jag skiljer så mycket på bloggarna, den här skriver jag ALLT i, den andra är det ju mer strikt, så den här vinner nog i längden.

Jag har kommit fram att jag inte borde kolla igenom min bilddagbok på vääääldigt länge, då skonar jag nog mig själv. Jäkligt mycket! Men, det känns liksom som att hjärnan har insett att allt är över och inget plågare mig längre, förutom att man inte känner samma trygghet.. Men det löser sig i slutändan, det är det enda jag vet!

Sen har jag snackat med en mystiskt person, jag förstår inte mig riktigt på honom, haha, att man lyckas vara från dalarna, göteborg och norrland samtidigt fattar jag inte!

Idag var det föressten tävling på SURF, Addis var lite konstig i första klassen, något bättre i andra, men vi hade våra missar , 61% i första och 56% i andra, men jag är nöjd iallafall :)

Imorrn blir det upp för att repa typ hela dagen och sedan spelning på sliperiet på kvällen, inte för att jag riktigt orkar men...

Nej, nu ska jag dra mig.. bort...

"be my baby"

/grassmonkey
image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0