time is changing everything

Bloggande idag, igen! Jag blir inte förvånad och idag har jag inte ens något att göra utlopp med mina känslor för.
Det kommer nog snart ringas till mig, dags för hjälp med engelskan, huvva!
Jag önskar ibland jag vore av plast, vad härligare det skulle vara, eller, ofta önskar jag att jag var en docka, som inte levde, bara fanns, men inte levde.
För jag vill inte missa något av livet, samtidigt vill jag inte leva det, är det normalt ?
Ursch för att vara beroenda av datorn, allt är ju egentligen mycket bättre utan den, men man missar så mycket och jag hatar att jag och en person går "om" varann hela tiden. Det blir inte mycket snack av det.
Om ni fick välja en superkraft ni skulle vilja ha, vilken skulle det vara då?
Jag skulle vilja läsa folks tankar iaf, tänk hur många man skulle kunna hjälpa...
Haha, vad jag svamlar idag, jag tror jag ger mig för idag!

"it's over"

/grassmonkey

image35


Kommentarer
Postat av: Sajan

HAHAHA VILKEN SNYGG!

2007-11-16 @ 09:49:38
URL: http://cryingcactus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0