an old abandoned house

Less, less, less, från och med nu finns det något som heter måndags depression, sådetså.
  Jag är så jävla less på allt som har med allting att göra, ehm.. fanns det något syfte i den meningen?

Idag har jag sovit och spelat spel, jag har ont i huvudet och har ingen ork. Jag har heller ingen ork att vara sjuk.
Vi hade matteprov idag, som jag missade, vi har nk-prov och nationella imorrn som jag måste dra mig på, trots att jag inte orkar, eller så går jag bara på nationella..

Egentligen har jag lust att skriva ett riktigt sugigt inlägg om hur mycket jag hatar världen, men jag orkar inte ens det, dessutom har jag ett ordspårk som jag tänker på hela tiden och det går inte att komma undan de. Jag antar att det kommer att skrivas in längre ner.

Jag knakar förtillfället Chris Daughtry - Over You och har en himmla lust att lägga ut texten på den, men ingen skulle ändå läsa den och förstå varför jag tycker om den så mycket. Den är iallafall bäst.

Nu har det börjat snurra i min hjärna om jag tänker lägga ut den här inlägget eller inte, men det är ju drygt att skriva något och sen inte lägga ut det, men fuck vilken dålig fantasi jag har just nu. Snacka om att inläggen blir sämre och sämre.

Förövrigt vill jag bara resa härifrån. Bort, bort bort. Jag vet inte vart, och inte hur länge, men en helg skulle vara bra iallfall. Då hinner jag kanske andas.

Förövrigt är jag jävligt bortskämd. Jag har fått det jag absolut har önskat mig mest på hela jorden och ändå har jag mage att klaga ens lite. Jag borde fan få fett med spö.

Nu kanske jag borde sova igen, eller spela nintendo 64.

I'm better off without you, I got over you
                                                    - Chris Daughtry , Over you.

Hursomhellst, här kommer ordspåket, tänkt på det ni som bara klaga hela tiden. *pokes on me*

När du tror att hela världen har vänt ryggen åt dig, titta en gång till, det är troligtvis du som vänt världen ryggen.

/newbie

image65


Kommentarer
Postat av: Emma

Älska det ordspråket

2008-05-01 @ 21:45:27
Postat av: Emma

Vafan allt jag skrev kom ju inte med på inlägget ju :O Aja jag tycker iaf att vi rymmer någon helg :D

2008-05-01 @ 21:46:42
Postat av: Saja

Väldigt fint inlägg och ordspråk jao.
Jag vill också rymma ._.

2008-05-02 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0