i've been waiting for today

Åh herrgud vilken himelsk dag, känner mig helt uppe i varv av LYCKA!
Vårkänslor hörre ni , VÅRKÄNSLOR! Det är en jävlar mig, underbar känsla!
Jag hade kunnat dansa hela vägen hem, helst flugit om det hade varit möjligt, men jag gick och log för mig själv, samt kände vårdoften. Den jag absolut älskar!

Jag måste nog sluta nu innan jag dör av lycka... Jag bjuder på en låt av Joshua Radin som heter Today och en bild från google som jag lekt med i paint. (Jag vet att ni gillar mina skills)
Här passar det t.o.m en smiley :)

today you found the sun
oh no not long has grown
well i thank god u came along
and here comes the sun that's been waiting on today


/newbie
image63

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin bild! Och du äger på Paint ;)
Håller totalt med om vårkänslorna i dag! Du beskriver det helt rätt!

2008-04-02 @ 22:17:24
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0